dijous, 17 d’octubre del 2013

Sobre mi...

Sóc una jove catalana enamorada de l'art, la història, la música, la cultura viva... i a la que li encanta viatjar, tot i que ho faig menys del que m'agradaria per diferents raons.


Quan viatjo m'agrada barrejar-me amb la gent local i conèixer els seus costums, no em conformo en ser una turista més. És per això que en aquest blog vull explicar les meves impressions sobre els diferents llocs on he estat i els que estaré en el futur. 

Degut a la situació actual de crisis, en els últims temps també estic aprofitant per fer turisme de proximitat, i és que moltes vegades no coneixem el patrimoni natural i cultural que tenim al nostre abast a uns pocs quilòmetres. Per tant també des d'aquí reivindico aquest tipus de turisme, si un dia teniu ganes de desconnectar feu-ho, segur que molt a prop vostre hi ha un lloc on no heu estat i que resta a l'espera de ser descobert.
Aniré alternant doncs les entrades internacionals i les de proximitat. 

En principi l'idioma oficial i principal del blog serà el català tot i que no descarto fer alguna entrada en més d'un idioma. Sobre la marxa...

Amunt les veles i comencem a navegar plegats!


2 comentaris:

  1. Weee! Estic molt contenta de que finalment hagis decidit escriure aquest blog! Estarem esperant més publicacions.. A veure què ens expliques!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu suport! Hi haurà més publicacions aviat ;)

      Elimina